-
Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351828%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351828%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351829%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351829%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351830%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351830%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351831%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351831%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351832%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351832%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351833%5D_480.jpg)
![Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO Pojazd PRL WARSZAWA M-20 MO](/images/pb883/351000-352000/Pojazd-PRL-WARSZAWA-M-20-MO_%5B351833%5D_480.jpg)
The loyalty program is only available for logged in customers.
Enter your email |
Reviews | |
Shipping within | 24 hours |
Shipping price | 20 |
The Availability Of |
Brak towaru
|
The Weight Of The | 0.15 kg |
The bar code | |
EAN | 5905422115323 |
Leave your phone |
Pierwsza Warszawa M-20 zjechała z taśmy montażowej 6 listopada 1951 roku o godzinie 14:00. Początkowe plany zakładały produkcję na poziomie 25 000 sztuk rocznie, do końca roku 1951 powstało jednak jedynie 75 egzemplarzy. W 1954 roku rozpoczęto również eksport. Początkowo samochód trafiał do Chin, Rumunii, Albanii oraz Bułgarii. W oparciu o podzespoły dedykowane dla Warszawy skonstruowano także samochody dostawcze: Żuka, Nysę oraz Tarpana.
- Licencja FSO
- Model metalowy DIE CAST METAL z elementami plastikowymi, skala 1:43.
- Produkt zgodny z Europejską normą dotyczącą bezpieczeństwa zabawek.
- Kwalifikacja wiekowa: 3+
Wiek | Od 3 lat |
Skala | 1:43 |
There is currently no comments or ratings for this product.
- Manufacturers