• Gra Weather Machine (PL) Portal Games

The Symbol : GXP-850819
Wiek Od 14 lat
742.00
opak Add to wishlist
The loyalty program is only available for logged in customers.
Reviews
Shipping within 24 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of Średnia dostępność
The Weight Of The 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Leave your phone

Gra Weather Machine (PL)

Weather Machine to zaawansowana gra planszowa zaprojektowana przez Vitala Lacerdę (On Mars, Kanban EV), w której gracze wcielają się w role naukowców starających się poprawić działanie generatora pogody stworzonego przez genialnego profesora Lativa. Generator miał za zadanie utrzymywanie idealnej pogody na świecie - farmy potrzebują czasami deszczu, a w kurortach powinno wiecznie świecić słońce. Jednak okazał się maszyną niedoskonałą - jego działanie zakłóca pogodę w innych miejscach na świecie. Celem naukowców jest prowadzenie eksperymentów i badań nad pogodą, publikowanie prac naukowych, dzięki którym uda się udoskonalić maszynę, a może nawet otrzymać za to Nagrodę Nobla. Podobnie jak w poprzednich grach duetu Vital Lacerda i Ian O'Toole, tak i tutaj zetkniecie się z artystycznym dziełem sztuki. Duża kolorowa plansza, kilkadziesiąt customowych meepli robotów, a do tego drewniane tokeny ksiąg, które zastąpiły zwykłe tekturowe żetony.

Wasze Pracownie
Rozgrywka w Weather Machine składa się z szeregu rund, a każda z nich dzieli się na 3 fazy: Tur Graczy, Uruchomienia Generatora Pogody i Końca Rundy. Pracownia (plansza gracza) to wasze pole dowodzenia, składająca się z kilku głównych obszarów. W Warsztacie, znajdującym się z prawej strony, będziecie przechowywać Roboty i Chemikalia, a także budować nowe prototypy przy wykorzystaniu Części Maszyn. Z kolei znajdujące się w środku tory Zezwoleń takie jak Badania, Rozwój i Nauka są niejako waszymi zasobami i pozwalają wykonać poszczególne akcje.

Miejsce badań
Plansza gry składa się z 4 głównych Lokacji, a każda z nich oferuje wiele akcji do wykonania. W obszarze Zaopatrzenia będziecie mogli zbudować nowe Roboty, rozbudować swój Warsztat albo pozyskać Chemikalia. Rząd pozwoli wam sprzedać Część Maszyny lub zabezpieczyć Dotacje. W Laboratorium przygotujecie Eksperyment i opublikujecie wyniki swoich Badań, z kolei w obszarze Badań i Rozwoju dokonacie Przełomu, czyli skonstruujecie prototyp na podstawie swoich Badań, za co też otrzymacie punkty i nagrody. Aby wykonać daną akcję, musicie umieścić na niej swój meepel Naukowca i wydać określone Zezwolenia.

Koniec gry
Gra dobiegnie końca, jeżeli zostanie spełniony jeden z czterech warunków: ktoś z was otrzyma Nagrodę Nobla, na wystawce zostanie umieszczony ostatni kafel Eksperymentu, Rządowy Generator zostanie ukończony albo wszystkie pola Badań w Lokacji Badań i Rozwoju będą zajęte. Aby wyłonić zwycięzcę, dodajcie do aktualnego stanu punktów: liczbę punktów zgodną z końcowymi pozycjami znaczników na torach Grantów, po 5 punktów za każdy spełniony kafel Celu i 5 punktów za zdobytą Nagrodę Nobla. Gracz z największą liczbą Punktów Klimatu najbardziej przysłuży się naszej planecie i zwycięży!

Pakiet Ulepszeń - Sabotażyści
Kydarkovia Inc. zamierza zniszczyć Lightning Technologies! Wysłali swoich dwóch najlepszych szpiegów gospodarczych, znanych jako Agent Biały i Agent Różowy, by wykradli informacje i udaremnili pracę Lativa. Mają za zadanie skompromitować go przed Rządem i zapewnić, by to Kydarkovia otrzymała w przyszłości kontrakt związany z kontrolą pogody. Niestety ochrona korporacji jest zbyt zajęta sprzątaniem bałaganu wywołanego przez eksperymenty Lativa. Dlatego musisz dokończyć swoją pracę będąc narażonym na ingerencje ze strony nikczemnych sabotażystów.

There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question
  • Shop closed

The website is under construction - come back soon

We are very sorry for the inconvenience

 

Need information? - Call me

Tel: 519-338-792