• Gra Młodzi czarodzieje Egmont

Symbol: GXP-609891
Wiek Od 6 lat
Brak towaru
85.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
Dostępność Brak towaru
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Młodzi czarodzieje

Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki tylko musicie je najpierw znaleźć!

Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy.  Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:
1.Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał   wszyscy wygrywają.
2.Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres.
Najwyższej jakości drewniane elementy.
Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie - Zapraszamy wkrótce
Za utrudnienia bardzo przepraszamy

Potrzebujesz informacji? - Zadzwoń
Tel: 519-338-792