• Gra Kapitan Filip

The Symbol : WGRBEP0UH038044
Wiek Od 8 lat
112.00
opak Add to wishlist
The loyalty program is only available for logged in customers.
Reviews
Shipping within 24 hours
Shipping price 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
The Availability Of Duża dostępność
The Weight Of The 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Leave your phone

Gra Kapitan Filip

Podnieś banderę, zwerbuj załogę i napełnij skrzynie błyszczącymi złotymi monetami! W grze Kapitan Flip masz okazję wcielić się rolę jednego z pirackich kapitanów, którzy próbują się wzbogacić, jak najrozsądniej dobierając podkomendnych. W swojej turze dobierasz kafelek. Podoba Ci się? Możesz go zatrzymać. Jeśli nie, odwracasz go na drugą stronę, a następnie umieszczasz na swojej planszy, by zebrać załogę. Całość opiera się o umiejętne łączenie efektów i podejmowanie dobrze skalkulowanego ryzyka.

Na czym to polega?

  • Podczas zabawy uczestnicy kolejno rozgrywają swoje tury, a każda z nich przebiega według tego samego schematu:
  • Gracz losuje jeden z kafelków postaci z woreczka tak, by widzieć tylko jedną stronę.
  • Wybiera, czy chce zatrzymać postać, czy ją odwraca (i pozostawia na nowej stronie).
  • Umieszcza wylosowaną postać w dowolnej kolumnie na swojej planszy na najniższym dostępnym polu (i otrzymuje premię, jeśli ukończył w ten sposób którąś kolumnę).

Dostępne w grze kafelki postaci mają przypisane efekty. Część z nich jest natychmiastowa (rozpatrujemy je od razu po umieszczeniu kafelka na planszy), inne działają na koniec gry. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne rozłożenie postaci na planszy, by zyskać jak najwięcej monet z poszczególnych efektów.

Gra kończy się, gdy ktoś zapełni 4 kolumny na swojej planszy. Po rozpatrzeniu efektów końca gry uczestnicy podliczają zebrane monety. Zwycięża najbogatszy z kapitanów!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Zasady można wyjaśnić w czasie krótszym niż wystrzał z armaty. Wszystko sprowadza się do dwóch decyzji: czy odpowiada nam wylosowana postać oraz gdzie ją umieścimy.
  • Dzięki możliwości odwrócenia kafelka gra nabiera interesującego charakteru! Po drugiej stronie może znajdować się bohater, który bardziej nam odpowiada, ćwiczymy więc podejmowanie dobrze skalkulowanego ryzyka.
  • Dzięki temu, że każdy kompletuje własną załogę, gra jest pozbawiona interakcji także tej negatywnej. Uczestnicy w pełni odpowiadają za swoje wyniki, a każda decyzja wpływa na to, ile monet zdobędą!
  • Plansze graczy są dwustronne i występują w 4 wariantach różniących się efektami, co zapewnia dużą różnorodność rozgrywek.
There is currently no comments or ratings for this product.
The Signature Of The
Email
Ask a question