• Gra Czas Honoru: Operacja Most III PHALANX

Symbol : GXP-690523
Wiek Od 13 lat
Keine Ware
34.00
Das Treue-Programm steht nur für angemeldete Kunden.
Geben Sie Ihre e-Mail
Feedback
Versand innerhalb 24 Stunden
Versandpreis Der Mangel an
Die Verfügbarkeit von Brak towaru
Das Gewicht der 0.15 kg
Lassen Sie Ihr Handy

CZAS HONORU: Operacja Most III

CZAS HONORU: Operacja Most III to taktyczna, wojenna gra karciana dla 2 osób, którą można rozegrać w czasie 30 minut. Gra została wydana na licencji Telewizji Polskiej S.A.

Gra odtwarza historię, oddając w ręce graczy losy jednej z najważniejszych operacji polskiego wywiadu z czasu II wojny światowej. Gracze grają za pomocą kart, które przedstawiają najważniejszych bohaterów i wydarzenia tego starcia. Toczona walka będzie wielowymiarowa, gdyż o rezultacie nie rozstrzygnie wyłącznie brutalna siła, ale też zdolność do godzenia jej z subtelnymi działaniami wywiadowczymi. Zwycięży ten gracz, który lepiej wykorzysta własne zasoby, zaplanuje i zrealizuje swoje działania i do którego uśmiechnie się los, nieodłączny towarzysz zmagań wojennych.

Gra Czas Honoru: Operacja Most III została opracowana z najwyższa dbałością o szczegóły historyczne. Karty są ilustrowane historycznymi zdjęciami, wzbogaconymi dodatkowo fotografiami oryginalnych, ówczesnych przedmiotów, co nadaje im niepowtarzalny i realistyczny wygląd.

Gra trwa cztery etapy. Każdy z nich rozpoczyna się próbą rakietową, która powoduje rozrzucenie nowych szczątków i części rakiet w terenie otaczającym bazę rakietową. Gracze naprzemiennie wykonują akcje, za pomocą których wystawiają na stół swoje oddziały i wykonują nimi działania. By zbierać odłamki rakiet, używają zwiadowców, których osłaniają żołnierzami i partyzantami, gdyż natrafienie na wroga może doprowadzić do starcia. Działania te wspierają elitarnymi, szczególnie niebezpiecznymi dla wroga oddziałami Cichociemnych i SS-manów zdolnymi do przenikania na dalekie zaplecze przeciwnika i wykradanie zdobytych już przez niego odłamków. Ponadto gracze budują sieć dowodzenia i wsparcia, która pozwala im efektywniej wykonywać swoje akcje.

Gracze wpływają na bieg rozgrywki, również podczas ruchów przeciwnika, dzięki zagrywanym z ręki kartom zdarzeń natychmiastowych i wydarzeń (np. Niemcy mogą korzystać ze swojej przewagi logistycznej, Polacy mogą ukryć, lub nawet ewakuować na zachód zdobyte części rakiet).
 
Przy rozstrzyganiu starć i efektów poszukiwań gracze używają kostek sześciościennych, ale mają liczne możliwości modyfikowania wyników rzutów, więc dobry plan powinien się udać nawet mimo braku szczęścia w kostkach.

Grę zwycięży ten gracz, który w momencie jej zakończenia będzie miał w swoich rękach więcej części i odłamków rakiet, co oznacza, że wykradł (Polak) lub utrzymał w tajemnicy (Niemiec) sekrety broni V-2.

Es gibt derzeit keine Kommentare oder Bewertungen für dieses Produkt.
Die Signatur der
E-Mail
Stellen Sie eine Frage
  • Shop geschlossen

Shop im Aufbau - kommen Sie bald wieder

Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten

 

Benötigen Sie Informationen? - Rufen Sie mich an

Tel: 519-338-792