• Elektroniczna gra w okręty ze światłem Simba

Symbol : GXP-734189
Wiek Od 5 lat
132.00
Stk. Mit dem wishlist
Das Treue-Programm steht nur für angemeldete Kunden.
Feedback
Versand innerhalb 24 Stunden
Versandpreis 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
Die Verfügbarkeit von Mało
Das Gewicht der 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Lassen Sie Ihr Handy

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Es gibt derzeit keine Kommentare oder Bewertungen für dieses Produkt.
Die Signatur der
E-Mail
Stellen Sie eine Frage