• Elektroniczna gra w okręty ze światłem Simba

Symbol : GXP-734189
Wiek Od 5 lat
132.00
Stk. Mit dem wishlist
Das Treue-Programm steht nur für angemeldete Kunden.
Feedback
Versand innerhalb 24 Stunden
Versandpreis Der Mangel an
Die Verfügbarkeit von Mało
Das Gewicht der 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Lassen Sie Ihr Handy

Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać. 

Es gibt derzeit keine Kommentare oder Bewertungen für dieses Produkt.
Die Signatur der
E-Mail
Stellen Sie eine Frage