![Bazd](/upload/pb883/logos//logo%282%29.jpg)
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Model do sklejania Volvo 760 GLE Italeri
![Model do sklejania Volvo 760 GLE Italeri Model do sklejania Volvo 760 GLE Italeri](/images/pb883/289000-290000/Model-do-sklejania-Volvo-760-GLE-Italeri_%5B289217%5D_480.jpg)
![Model do sklejania Volvo 760 GLE Italeri Model do sklejania Volvo 760 GLE Italeri](/images/pb883/289000-290000/Model-do-sklejania-Volvo-760-GLE-Italeri_%5B289217%5D_480.jpg)
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność |
Brak towaru
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8001283036238 |
Zostaw telefon |
W latach osiemdziesiątych seria 700 Volvo była zapowiedzią linii produkcji samochodów. Wprowadzony po raz pierwszy w 1982 roku, charakteryzował się dużą dbałością o szczegóły i wysokim poziomem wykończenia, zgodnym z pozycją premium, do której dążył zarówno na rynku europejskim, jak i amerykańskim.
Pierwszym wypuszczonym modelem było Volvo 760. Początkowo dostępny w konfiguracji sedan, był godny uwagi pod względem konstrukcyjnym ze względu na czyste, kwadratowe linie i pionową tylną szybę. Układ napędowy, jak go nazywano, był dostępny z jednym z dwóch 6-cylindrowych silników, wtryskiem benzyny w układzie V i pojemności skokowej 2,849 cm3, a także 6-cylindrowym rzędowym turbodieslem od 2,383 cm3.
W 1985 roku oferta została rozszerzona wraz z wprowadzeniem wersji kombi, która odniosła znaczący sukces komercyjny na niektórych rynkach europejskich, częściowo ze względu na równowagę między komfortem a wszechstronnością. Gama silników seryjnych została również później rozszerzona wraz z wprowadzeniem nowego silnika benzynowego z turbodoładowaniem.
Wiek | Od 10 lat |
Skala | 1:24 |
- Producenci