• Gra Serpentyna. Kolorowe węże G3

Symbol: GXP-682835
Wiek Od 4 lat
Brak towaru
33.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
Dostępność Brak towaru
Waga 0.15 kg
Zostaw telefon

Serpentyna. Kolorowe węże

Kolorowe węże zostały pomieszane. Czy jest ktoś, kto zdoła poukładać je kolorami? Pełna nieoczekiwanych zwrotów, wesoła gra karciana dla dzieci!

Co to za galimatias? Co się stało z tymi wszystkimi wężami i kolorami? Czy ktoś jest w stanie to wszystko poukładać? Czerwony obok czerwonego, niebieski obok niebieskiego, żółty obok żółtego - to nie jest trudne! "Serpentyna. Kolorowe węże." to gra karciana dla dzieci w wieku od 4 lat, w którą może zagrać od 2 do 5 osób.

Dlaczego warto kupić tę grę?

  • Ma proste zasady, łatwe do zrozumienia nawet przez czterolatka
  • Uczy spostrzegawczości i poprawia refleks
  • Bardzo podoba się dzieciom
  • Karty wyprodukowane są z grubego kartonu, dzięki czemu są trwalsze i łatwiejsze do chwytania
  • Jest solidnie wykonana
  • Instrukcja jest prosta i przejrzysta

Cel gry
Zdobyć w czasie gry najwięcej kart, przez zebranie kompletnych i jak najdłuższych kolorowych węży.

Zasady gry

Gracze wspólnie układają na stole karty tak, by powstały z nich wielokolorowe węże. Karty dokładane są w ten sposób, by stykające się ze sobą brzegi kart miały identyczny kolor. Każdy wąż, by zapewnić punkty zwycięstwa, musi składać się z ogona, głowy i przynajmniej jednej karty tułowia. Osoba, która dokładając kartę stworzy kompletnego węża, zabiera go ze środka stołu i umieszcza zebrane karty przed sobą. Kartę można dowolnie obracać, aby pasowała do jednej z kart leżących na stole. Jeżeli gracz dobierze kartę, która nie może być dołożona do kart na stole, powinien umieścić ją oddzielnie i rozpocząć w ten sposób budowanie kolejnego węża. W talii są dwa jokery: jeden tęczowy ogon i jedna tęczowa głowa. Można je dołożyć do karty o dowolnym kolorze. Jeżeli dokładana karta pasuje do dwóch niedokończonych części węża leżących na stole, można połączyć je w całość.

Koniec gry

Zwycięża osoba, która uzbiera najwięcej kart. Jeżeli dwóch lub więcej graczy ma taką samą liczbę kart, to wygrywa gracz, któremu udało się stworzyć najdłuższego węża.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie