-
Gra Picto Rush Goliath
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 20 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8711808709782 |
Zostaw telefon |
Potasuj karty i ułóż je w stos.
Rozdaj każdemu z graczy po 1 ołówku i kartce z tabelką do rysowania.
Połóż planszę punktacji na stole. Niech każdy gracz wybierze swój pionek.
Zapiszcie kolory swoich pionków w lewym górnym rogu tabelki do rysowania.
Połóż dzwonek na stole w zasięgu wszystkich graczy.
Na każdej karcie znajduje się 20 słów podzielonych na 4 kolory.
Lektor sprawdza, na którym kolorowym polu znajduje się jego pionek. W każdej rundzie pionek gracza wskazuje kolor słów do wykorzystania.
Lektor umieszcza 4 kart w stojaku. Muszą na siebie zachodzić w taki sposób, aby każde słowo wskazywało jedną z liczb od 1 do 20 oraz aby wszystkie słowa były tego samego koloru.
Lektor odczytuje głośno 20 słów w tempie 1 słowa na sekundę!
Podczas gdy lektor w jednym ciągu odczytuje swoją listę, gracze szybko gryzmolą proste rysunki w odpowiednich ramkach na kartce, aby później przypominały im słowa.
Gdy zostanie odczytane 20 słów, Lektor kolejno odpytuje graczy w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara.
Lektor zadaje pytania w stylu: Co było pod numerem X? (X to jedna z liczb od 1 do 20).
Gdy gracz zna właściwą odpowiedź, otrzymuje 2 punkty i przesuwa swój pionek o 2 pola na planszy.
Jeśli odpowiedź była zła LUB gracz nie pamiętał słowa i powiedział pas, nie otrzymuje punktów.
W tym momencie, kto pierwszy uderzy w dzwonek, może udzielić odpowiedzi. Otrzymuje za nią 1 punkt. Jednak jeśli się pomyli, traci 1 punkt, a inny gracz może próbować udzielić odpowiedzi.
Gra kończy się, gdy każdy z graczy raz pełnił rolę Lektora.
Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.
- Producenci