• Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG Portal Games

Symbol: GXP-844110
Wiek Od 8 lat
36.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Zostaw telefon

Gra Neuroshima Hex 3.0 Pirates PL/ENG

Piraci to kolejny dodatek do Neuroshima Hex 3.0, kultowej strategicznej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nad karaibskimi wyspami, gdzie rządzić miał król Skażenie i królowa Neodżungla, załopotała piracka flaga. Jej właściciele mają dla swoich wrogów kilka niespodzianek Nowa armia gra na niespotykanych dotąd zasadach, powiększając standardową planszę o specjalne Pola Wodne, do których dostęp mają jedynie Piraci.

Potrzebują kapitana!
Niektórzy potrafią pokrzyżować plany nawet Molochowi i Neodżungli. Ci tutaj kiedyś pływali na okrętach, ale przesiedli się na motorówki. Są wiecznie żądni bogactw, dobrego rumu, a przede wszystkim walki. Piraci przybywali, by skopać parę szczurolądowych tyłków. Mają harpuny, działka wodne, ale brakuje im jednego dobrego kapitana. Ty zdobyłeś już doświadczenie, a wiecznie walczyć po jednej stronie nie można. To co, piszesz się?

Morskie wilki
Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.
    
Wszczepy
Wszczepy to nowy typ jednostki, umożliwiający graczowi wykonanie widocznej na żetonie Wszczepu akcji. Gracz, posiadający na planszy jednostki z taką cechą, może raz na turę uruchomić jedną z nich. I tak na przykład dzięki akcji Wszczepu Tawerny, armia Piratów może natychmiast wywołać Bitwę rozgrywaną na standardowych zasadach. Ale zawadiacy z tych morskich wilków

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie - Zapraszamy wkrótce
Za utrudnienia bardzo przepraszamy

Potrzebujesz informacji? - Zadzwoń
Tel: 519-338-792