• Gra Mana (PL)

Symbol: GXP-889610
Wiek Od 8 lat
109.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 20
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 20
Paczkomaty InPost (Pobranie) 25
Kurier DPD 25
Kurier InPost 25
Kurier DPD (Pobranie) 30
Kurier inPost (Pobranie) 30
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: 519338792

Zostaw telefon

Mana. Niebanalny pojedynek dwóch umysłów.

Zastaw przemyślaną pułapkę i pochwyć zarządcę przeciwnika, zanim on uczyni to samo z Twoim. Ale uważaj - po planszy grasuje ptak Mana, który utrudnia ruchy graczy i zmusza ich do wprowadzania poprawek w przemyślanej strategii!

Cosmoludo: Mana to abstrakcyjna gra logiczna dla dwóch osób, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy przejmie pionek dajmio należący do przeciwnika. Rozgrywka opiera się o mądre przemieszczanie pionków po planszy - pole, na którym kończymy ruch wskazuje, o ile pól będziemy mogli się poruszyć w kolejnym, a także który z pionków będzie mógł poruszyć przeciwnik w swojej najbliższej turze.

Na czym to polega?

  • Każdy z graczy dysponuje dwoma rodzajami pionków: jednym dajmio i pięcioma roninami.
  • Podczas zabawy rozgrywamy naprzemiennie swoje tury. W każdej z nich wykonujemy ruch jednym pionkiem w swoim kolorze.
  • Symbol na polu, na którym zaczynamy ruch wskazuje, o ile pól musi się poruszyć nasz pionek - od 1 do 3.
  • Nie możemy poruszać się przez pola zajęte przez inne pionki, ale możemy skończyć turę na tym samym polu, na którym znajduje się pionek przeciwnika. W ten sposób zbijamy go z planszy.
  • Po poruszeniu pionkiem przestawiamy ptaka Mana na dowolne niezajęte pole z takim samym symbolem jak ten na polu, na którym skończyliśmy ruch. Przeciwnik w najbliższej turze musi poruszyć ten ze swoich pionków, który również stoi na takim polu.
  • Jeśli żaden z pionków przeciwnika nie zajmuje pola z takim symbolem, jak na tym, na którym umieściliśmy ptaka, drugi gracz może poruszyć dowolnym innym własnym pionkiem lub przywrócić do gry zbity z planszy pionek ronina.
  • Gra kończy się, gdy któryś z uczestników przechwyci pionek dajmio przeciwnika.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To nie lada gratka dla wszystkich fanów abstrakcyjnych gier logicznych takich jak szachy, warcaby czy go.
  • W przeciwieństwie do większości abstrakcyjnych gier logicznych, Mana pozwala nam bezpośrednio wpływać na możliwości przeciwnika. Umiejętne wykorzystanie tytułowego ptaka pozwoli nam na pewną kontrolę, jednak zawsze trzeba będzie sobie odpowiedzieć na pytanie, który ruch będzie dla nas najbardziej opłacalny.
  • Dzięki prostym zasadom szybko wytłumaczysz grę nowym osobom, a neutralny klimat pozwoli połączyć przy wspólnym stole przedstawicieli różnych pokoleń. Abstrakcyjne wyzwania świetnie sprawdzą się zarówno dla dzieci, by wspierać rozwój logicznego myślenia i przewidywania ruchów przeciwnika, jak i dla dorosłych oraz seniorów jako prewencja zaburzeń pamięci.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

Sklep w budowie - Zapraszamy wkrótce
Za utrudnienia bardzo przepraszamy

Potrzebujesz informacji? - Zadzwoń
Tel: 519-338-792